بالفيديو.. سعد الصغير يضرب ساندى بالقلم على الهواء.. وساندى ترد لن أظهر على الحياة مرة آخرى

بالفيديو.. سعد الصغير يضرب ساندى بالقلم على الهواء.. وساندى ترد لن أظهر على الحياة مرة آخرى
3-16-2015 7-52-54 AM

تطاول الفنان الشعبى سعد الصغير على الفنانة ساندى، خلال برنامجه سعد وسعد المذاع على فضائية الحياة وضربها بالقلم على الهواء.

سعد الصغير اقنع ساندى ان تتعلم الشعبى وردد العبارات الشعبية أمامها، ووصل الأمر إلى ضربها بالقلم، الأمر الذى تجاوزته سريعا ساندى لوجود جمهور.

وانتقدت ساندى بالأمس الأحد قناة الحياة إذاعة الحلقة وهذا المشهد رغم اتفاقها مع إدارة القناة على حذفه وكتبت على الصفحة الرسمية لها على موقع التواصل الاجتماعى “فيس بوك “:

“اللي حصل من قناة الحياه و سعد الصغير تصرف غير لائق بالمره واكيد هيكون لي رد عليه ..اللي حصل يا جمهوري الفاضل انه صورت حلقة يعد وسعد من حوالي ٦ شهور و حصل من فنان يدعي سعد الصغير تصرفات غير لائقة زي ما حضارتكم شوفتو و طلبت من معد البرنامج الاستاذ محسن محمود و من الفنان احمد سعد و من طاقم الاخراج اني الجزء اللي الفنان غلط فيه و مد ايده عليا يتشال و اتاسفه لي كلهم و وعدوني اني الحلقه مش هتتعرض غير بالشكل اللي يرضيني و فات ٦ شهور و لقيت الحلقه اتعرضت قلت اكيد انها اتحذف منها مشاهد الاساءه اللي للاسف و بعتذر اني ما ردتش علي الفنان بضربه مماثله !! انا حبيت أوضح للجمهور انه مش راضيه عن الحلقه ولا عن تواجدي في برنامج مثل هذه البرامج ولن تروني علي قناة الحياه مره اخري هذه اداره غير مقدره لأي فنان وانا لا اتعامل مع هذه النوعيه من القنوات او البرامج بعتذر جدا جدا جدا”

‎‎منشور‎ by Sandy.‎

التعليقات